Liten uppdatering

På eftermiddagen idag så fixade vi det sista inför imorron när vi ska va med Fritiden o kolla på Melodifestivalen.

Det blev riktigt snyggt tycker jag, med all dukning och pyssel.



Bokstäverna har en kompis assistent suttit och klippt ut.







Dukningen. =)


---------------------------------------------------------------------------------------------------

När ja kom hem så har ja inte gjort så mycke, har mest tage det lilla lugna.
Snart ska ja över till gubben o kolla på film på 3:an...orkar inte leta upp va den heter men den börjar nu 20.00

O så ska ja käka lite godis o dricka lite dricka.
Måste ju få unna sej lite gott på helgen efter att ha tränad typ alla dagar denna vecka.
så jag ha ju vare riktigt duktig (tycker ja iaf)


Här kommer lite vinterbilder som ja knäpte i Onsdags när ja väntade på bussen.















Suddig o fin =)




Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Fasen vad snyggt det blev till festivalen på jobbet. Synd att jag bestämde mig för att inte gå. Men det är gjort nu sa skitolle



Tack, det var kul att du gillar min bild

2012-02-03 @ 23:02:48
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0