Lördag morron

Jag vaknade första gången vid 09.15 men hade ingen som helst lust att kliva upp så jag vände på mej o somna om igen, o vaknade vid 09.45.
Riktigt skönt o få sova länge på helgerna.


Idag så ska jag försöka få arslet ur vagnen att städa mitt badrum.
O så ska jag ta hand om disken.
Sen blir de bara o slappa fram tills ikväll, när ja ska på Fritiden o kolla på Melodifestivalen.


Ska försöka att INTE glömma min kamera så jag kan knäppa lite bilder o lägga upp här.

Har inte funderat så mycke på vem som jag tror kommer att gå direkt till globen o vem som går till andra chansen.
Men å andra sidan så har ja ju ingen favorit som ska va med i denna deltävling.

Men om ja ska gissa vilt så kanske att:

Abalone Dots går till Globen och Marie Serneholt går till Andra chansen.





Abalone Dots




Marie Serneholt



Ne, nu mina kära läsare så ska jag ta o gå o käka lite frukost o sen köra igång med mina sysslor så jag får de gjort.
Annars så lär ja ju fastna här o ingenting blir gjort. hehe.


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Jag vet inte vad det är med mig, men jag känner mig absolut inte alls taggad för festival ikväll. Vet inte varför, men det känns så bara.



Fy fan vad kallt vi har, men moster skrev att Luleå har -37

2012-02-04 @ 11:10:56
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0