Min dag =)

Idag så har de vare en bra dag, men de första jag upptäcker när ja kommer på jobbet e att jag har glömt min mobil hemma.

Ohh gu vilken abstinens jag har haft, hehe eller kanske inte riktigt så illa då men ja känner mej naken utan mobilen.

Mobilen och klockan kan ja inte vara utan för då känner ja mej naken. =)
Annars så har dagen vare lugn.

Jag har målat om en foto ram och så har ja klippt ute bilderna som min kompis hade fixat som vi ska sätta i ramarna.

Och på förmiddagen så hade vi yoga och det var lika härligt som vanligt.
Men tyvärr så blir det ingen yoga nästa måndag. =(

Efter jobbet så följde ja me en kompis hem för att invänta att Affro dansen skulle börja.
Affro dansen va riktigt rolig så nästa m¨ndag ska jag gå igen.
Och killen som ledde dansen va trevlig, och lite rolig med.


Sen efter det passet så tog ja bussen hem för att ja skulle hinna hem o hömta väskan för att sen knalla iväg på gympan.
Och idag så hade ja mina ny/gamla glasögon på mej och det va riktigt skönt för dels så slapp ja huvudvärk när vi skulle börja slappna av och dels så va inte alla så himla suddiga. hehe


Nu så sitter ja här i soffan och slappar med datorn i famnen.
Men ska snart ta o krypa ner i säng och låta mej fara in i drömmarans värld. =D



Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Önskar dig en fin tisdag :)

2012-02-28 @ 12:34:38
URL: http://jaghetermolly.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gjorde en liten snabb video på hur du hittar frågorna till 10 dagar hos mig som du undrade över



http://www.youtube.com/watch?v=N1xhuJEBZlM&feature=youtu.be



Mvh Jossan

2012-02-28 @ 13:04:30
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0