Min lilla dag =)

Idag så vakande jag först vid 06.15 men ja va så jädrans trött då så jag somnade om o vakande utvilad när klockan ringde 07.00.

Dagen har väl rullat på i lagom takt.
På morron så hade vi yoga på jobbet o allt va frid o fröjd ända tills vi skulle göra övningen "katten" när man ska kuta med ryggen, så sa min handled ifrån med besked så nu har jag haft ont i den enda sen dess. =/ ... så  vi får väl se hur de går på träningen nu.

Som tur e så har ja ju ett handledsskydd i form av en handske som jag tycker e väldigt bra.
den stödjer även tummen.
Så jag får även ha den på träningen idag, men de ska väl gå, de ända e ju att ja måste ta de lilla lugna med vissa övningar.


Efter lunchen idag så tog ja de mest lungt.
sen vid 13.30 ca så hade vi i länsdansgruppen ett litet möte.
De e ju inte så långt kvar innan de e Länsdans i Söråker, det är i Maj nån gång.
O så träffas alla som har "daglig verksamhet" i hela lönet och dansar till "orkester" typ.


Efter jobbet idag så va ja på posten o skulle hämta ut min födelsedagspresent, o tror du inte dom hade nå data fel i "stor" datorn, så de blev ju hur struligt som hälst.
Men men de ordnade ju upp sej till slut iaf.
O paketet va så otympligta att bära så jag fick lov att ta bussen hem idag.
Men de e ju inte ja ledsen över för vi som åkte med den bussen fick åka gratis, för de fanns ingen sån där apparat så man kunde betala.


Jag som är SÅ snäll ska ge min storebror en gigantisk Hjärnsell i form av ett gossedjur av mej i födelsedagspresent. =)



Bilden är Klick bar.

Denna ska han få  så snäll som jag är =)

De finns massa olika sånna här grejjer att köpa på
http://www.coolstuff.se/Giant_Microbes



Hmm undra om min storebor kommer att vara lika snäll mot mej sen =)
jag fyller ju år imorron så vi får väl se. ;)



Utav gubben så fick jag en jätte filt som jag kan krypa in i om kvällarna när ja känner mej lite frusen.




En sån här filt fick jag gullig som han är =)



Ne nu ska jag ta o göra lite annat innan de e dags att knalla iväg till träningen. =)



Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0