Orka!

Nu har ja säkert sutte och ränsat bland mina bilder på datorn i över 2 timmar.
O nu e ja så less på dom. hehe
Hatar när jag har lika dana bilder men på flera olika ställen.

Men men jag får ta itu med de en annan dag för nu orkar ja inte de.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars idag så har ja vare i skolan o haft på förmiddagen fortsättning på Barn och ungdoms kursen.
Lika kul som alltid.

Idag så pratade vi mycke om könsroller.
Typ som vad är typiskt killar och vad som är typiskt tjejer.

Ett exempel de att tjejer lagar oftast mat hemma o killar mekar me bilen. =D

och sen så kollade vi även på en video om en kille och tjej som bytte plats med varandra alltså killen klädde ut sej till tjej o tjejen till kille och så åkte dom till en skola där ingen kände dom.
Bara för att de hur de va.


Och på eftermidagen så satt ja mest vid datorn o gjorde ingenting.
Fast jag borde ha sutte med mina englska böcker.

Men ja satt ju en liten stund med dom ungefär  1½ timme kanske utan 2½
Fy skäms på mej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glömde ju att berätta igår att ja fick en ljudbok av min kontaktperson i försenad julklapp.
O den verkar spännande.






Ne nu ska jag strax ta o slänga mej på soffan en stund innan de e dags att bege sej iväg på Core och Vattengympa.


Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Pratade ni idag om vad som är typiskt killar och vad som är typiskt killar? Du skrev så... menar du inte vad som är typiskt killar och vad som är typiskt tjejer?



På dig låter det som att ni bara pratar om killar. hehe

2012-02-07 @ 21:22:03
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0