Piggelin =)

Eller iaf lite, idag på lunchen så ringde dom från bergmans Optik och sa att mina glasögon hade kommit, så jag o Maggan vi drog iväg bort och hämtade dom, o nu känner ja mej åksjuk typ.
Eftersom jag har fått strakare glas på höger öga så så har mina ögon inte vant sej riktigt än med den nya styrkan, så jag har lite ont i skallen och mår lite illa.
Men ja vet ju av erfarenhet att ju mer jag använder glasögona ju mer vänjer sej ögona.


Annars idag på jobbet så va de ju som vanligt på onsdagarna städ på förmiddagen och jag tyckte faktiskt att tiden bara flöt iväg.
På eftermiddagen så tog ja det lungt och tog allt som de kom.
Jag diskade upp den disk som fanns och så kopierade jag upp blad till vårat fritidsblad.
Så nu tror ja att de bara e att häfta ihop de imorron.


Sen ja kom hem så har ja tage de ganska lungt men även tage hand om den disk jag hade, för sen efter att jag har äte middag så måste jag påbörja med mina snickers och Hallonsorbé som jag ska bjuda på på fredag när vi ska ha kalas för mej på jobbet.



Ha de gött mina kära läsare
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjena! Vill du vara med i en tävling att bli dagens blogg hos mig?

Följ instruktionerna här i länken här under

http://mynameisjossan.myshowroom.se/dagens-blogg-%e2%99%a5/



Mvh Jossan

2012-02-23 @ 13:55:17
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0