Små trött

Tänkte slänga in ett snabbit inlägg.
Ska strax ta o krypa ner i min kalla säng.

Älskar när sängen e kall när ja kryper ner.
Speciellt ska kudden helst vara iskall då sover ja som bäst. =)

Imorron så får ja sova fram till 08.00 för jag ska till skolan.
Går i skolan en dag i veckan på särvux där jag läser Barn och Ungdom på förmiddagen och Engelska på eftermiddagen.


Ne nu kommer ja inte på mer.
så då kanske ja ska ta o borsta gaddarna o sen krypa ner i säng.


Ha de gött
På återseende




Här e jag inlindad i filten jag fick av gubben i förtidig födelsedagspresent. =)

Nu e de typ bara 2 timmar kvar tills jag fyller år eller om man ska va noga så e ja ju inte född förrens nån gång vid 8 tiden på kvällen. =P



Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

jaha hehe okej :D

2012-02-13 @ 22:24:35
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stort Grattis på födelsedagen!!!

(borde väl ligga på dagens datum o inte gårdagens men du har ju inte skrivit nåt idag ännu:-) )

2012-02-14 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0