Söndag =)

Ja då va de söndag igen, o denna dag så MÅSTE ja ta en sväng om med snabeldraken o skurmoppen.
Jag e ingen person som äskar att städa, så jag drar mej ända in i de längsta innan jag tar i tu med det fast att ja vet att jag e ju klar på en timme ungefär.
För jag har ju bara en stor 2a..de som e värst e nog trappen tycker ja.
Jag har trapp upp till min lgh bara för att ja bor på övervåningen.


O så har ja bokat tvättstugan nu med. Skönt att man oftast slipper o gå upp till tvättstugan för att boka den, de räcker med att boka den via nätet o de e riktigt skönt de. Iaf för den som e lite lat. hehe

Fast idag så fick ja tyvärr boka i min tvättstuga för att i gubben´s tvättstuga så va grupp1 fullbokat ända fram till 22 om ja inte minns fel.
O så sent vägrar ja o tvätta.


Imorron e de jobb igen, o då om vi har tur så e de yoga på morron, o de tycker ja e så himla skönt för man blir pigg och orkar med resten av dagen.
Jag brukar va ganska trötter på måndagarna eftersom ja sover gärna länge på helgerna.
O så upp 07.00 på vardagarna.

Fast idag sov ja riktigt länge o de va så skönt, jag vakna vid 10.40 ca.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår så hade vi d et riktigt trevligt med fritiden när vi kollade på Melodifestivalen.
Sean banan va rätt bra men ganska tjatig låt.
Loreen va bra men ja hade ganska svårt o höra vad hon sjöng.

Tycker att de e ganska kul när de kommer in lite udda låtar i Melodifestivalen.


Nästa lördag så ska jag sitta bänkad framför teven med Gubben (Xet)
Han o jag har inte alltid samma musiksmak så de ska bli intressant.










Gårdagens outfit.



Ne nu ska jag gå o käka lite frukost, de börjar o kurra lite smått i kistan.

Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan du skrev att det är Toga imorgon på morgonen, menar du inte Yoga? Jag todde först du hade tänkt skriva Toa men skrivit ett g som inte skulle vara där, men när jag tänkte till så skulle det stå yoga.



du får ändra så det står rätt, man kan inte ens gissa sig till vad det ska stå om man inte vet

2012-02-05 @ 12:39:40
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej finis :)

Önskar dig ett bra slut på denna vecka ;)

Kraaaamar!!

2012-02-05 @ 17:44:05
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så flitig du varit i helgen! Hoppas du har lite energi kvar så vi ses i kväll på träningen :-)

2012-02-06 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0