Super glad tjej =)

Nu e jag hemma igen från träningen.
Tog de lilla lugna med handleden idag med eftersom den inte e helt återställd, men den e mycket bättre än igår. =)

Vattengympan gick oxå bra men jag fick lov att vara utan hantlar, de känndes lite konstigt men de gick.
När vi skulle åka hem från vattengympan så fick jag 3 fina presenter av Carina, Julia och Cathrin.
Blev ju riktigt förvånad för jag hade ju inte räknat med att jag skulle få present av dom.

Men jag kan ju inte säja annat än att jag blev SUPER GLAD =)

Så denna dag e förgyld av massor med personer.
Bara de att folk som ja inte ens hade en tanke på skulle säja grattis till mej idag sa det.




Ha de gött
På återseende










Mina 3 presenter jag fick av Carina, Julia och Cathrin =)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Men herre gud Gumman, du får ju presenter till höger och vänster. Man kan ju tro att du fyller jämt



Mvh Jossan

2012-02-14 @ 21:33:15
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Men herre gud Gumman, du får ju presenter till höger och vänster. Man kan ju tro att du fyller jämt



Mvh Jossan

2012-02-14 @ 21:34:03
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0