Tjabba tjena hallå!

Nu e ja hemma igen sen en stund tbx.
De va sjukt härligt me lite Cirkelträning idag.

O när ja ändå va så tidig så hjälpte jag Linda (ledaren) att plocka fram lite grejjer som vi skulle ha.
Tycker inte om att bara sitta o titta på när andra sliter, utan då frågar ja hälre om de e något som jag kan göra.


När ja höll på o byta om idag till Cirkelträningen så kom en kompis in på badhuset som skulle ner o bada, så då hade jag lite sällskap en stund, eftersom ja va så tidig. Ja va inne på badhuset i omklädningsrummet redan vid 17.10 och passet börjar 18.00.
Men men de går ju de me.


Men iaf idag fick jag träna ihop me en tjej som kan ha vare nån stans i 20 års oldern skulle ja tro.
Hon va ju inte speciellt pratsam under passet dock men de funka bra ändå.
Själv e ja ju en pratglad person men även en som behöver puchas på ibland.
Speciellt när ja tycker att de e lite små jobbigt, för då kan ja fuska lite granna. hihi.



Men men nu sitter ja här igen o uppdaterar min lilla blogg igen.
De har nästan blive som en liten drog att ja måste uppdatera fast att ja vet att jag gör de för min egen skull egentligen.
Men jag tycker att de e så kul att uppdatera o sen se att ja fått lite besökare på min blogg.


Hmm, ikväll ska jag iaf försöka komma isäng LITE tidigare än igår, för klockan va typ 00.00 när ja släckte mobilen o lampan för natta.

Så idag tänkte jag försöka komma isöng vi typ 9 halv 10
För då kan ja ligga i sängen o surfa lite granna med mobilen.
O utan att ja behöver känna skuld över att ja slösar dyrbar tid för sömn åt Wordfeud bla.
När ja vet så väl att ja måste få sova länge för annars e jag så gott som död när klockan ringer 07.00.

O andra dom tycker att de e lyx att jag får sova så länge på morron medans "vanliga" knegare får kliva upp typ vi 5-6 på morron.


Men en sak tycker jag e lyxigt o de e att vi går halvdag imorron för personalen ska ha APT.
Så då slutar vi 13.00.
Så då ska jag ner till en kompis imorron några timmar innan man måste hem o packa väskan o käka lite middag innan man ska iväg på Cirkelträning på Böle skola.
De bästa med att de e på Böle skola e att de bara tar mej 10-15 min o gå dit, så ja slipper o tänka på buss o allt sånt.


JAG VILL HA SOMMAR SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jag kan ta fram min cykel igen. hehe.
Ne men visst de e jätte mysigt me snö o "Lite" kyla.
Men jag e en sån som älskar värme, men inte för varmt.



En liten bild över Viken (Valdemarsvik)
Och berget ni ser på bilden är Lejonberget.




En liten bild ifrån Grännes där vi badar på sommrarna.

Fler bilder från Viken kommer (när ja hittardom) hehe



Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0