Träning =)

Nu har jag vare iväg på veckans bästa pass.
Jag älskar verkligen måndagar dels för att vi har yogan på jobbet på förmiddagen och sen för att de gympa på kvällen. Och jag tycker att måndagarna e de bästa passet på hela veckan.
Visst dom andra passen som ja går på e med jätte roliga men ja tycker ändå att måndagarna e bäst.


Fast idag fick ja ju lov att ta de lilla lugna pga av min handled.
Tänkt om ja nån gång kan ha minnet i behåll så skulle jag slippa sånna här saker.
Hade ja bara komme ihåg att köpa kakaon så hade ja inte behövt ta cykeln upp på Andersson´s o då hade jag inte vurpat med cykeln på vägen hem heller. =D


Men men nu e de ju som de, o de e bare att gilla läget.
O just nu e de lungt i handleden med, men vi märker hur de e imorron. =)
E de inte allt för jävligt så ska jag på träningen, o då e de Core och vattengympa.
Men eftersom vi har vikarie imorron på Core passet så kör vi Cirkel core, men de funkar de med.


O idag på Gympan så tappade jag min piercing med, eller snare att kulan for dän när ja skulle dricka vatten så jag höll på att välja staven men han precis att häjda mej innan jag svalde så jag fick spotta ut staven, och tur i oturen så hittade ja kulan när vi höll på och stretcha. =)



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O nu sitter ja o kollar på barbarella.se på snygga piercingar och örhängen.
Ibland önskar ja att ja hade 3mm i örona för de finns så mycke snygga örhängen då.
Nu har ja 1,6 i örona.
och 2mm i läppen men ska öka till 2,4 mm

Jag har vare piercad i läppen i snart 2år.
Men va piercad ett par år innan de men då hade jag ring i läppen o nu har jag labret alltså en stav.
ringen fick ja lov att plocka ur efter ca 3 veckor bara för att ja fick en knöl på insidan av läppen.

Ne nu ska jag kika vidare en stund på barbarella.
Innan de e dags att kolla på CSI.




Ha de gött mina kära läsare
På återseende





Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Glana? :P

2012-02-13 @ 21:01:59
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha jaha :P aldrig hört hehe

2012-02-13 @ 21:18:30
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jaha hehe okej :P har ni dialekt i norrköping?

2012-02-13 @ 22:12:42
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0