Träning =)

Är hemma igen sen en stund.
Har vare iväg på Cirkelträning, på Vivsta skola.
De va ett riktigt svättigt pass, så de va underbart när jag kom hem och fick kliva in i duschen.

Linda som är ledare för det passet är en härlig tjej.
Väldigt lätt att prata med och bra musiksmak har hon med =)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Annars idag på jobbet så städade jag tsm med Jorunn igen, och förmiddagen flöt på.
Fick ju avsluta lite tidigare då jag skulle till Optikern.

På eftermiddagen så satt ja vid min dator o kolla igenom mitt Indien jobb, om de va något mer jag skulle göra innan vi ska skriva ut det i färg, men de va typ inget mer att göra på de så jag känner mej nöjd. =)

Sen efter de så tog jag hand om disken så vi har rena koppar tills imorron.
på onsdagarna så brukar ja ta disken eftersom de e oftast bara e jag o en tjej till på Tallkotten då.
Annars så har jag min disk dag på Måndagar.
Alla på Tallkotten har en varsin diskdag.


När jag kom hem så gjorde ja inte allt för myket.
Fixade lite käk o sen glana på dumburken.
Tills de va dags att ta bussen bort på träningen.

Men nu så har jag fixat så dom onsdagar jag ska på Cirkelträning så har jag skjuts bort.
Skönt att slippa krångla med den, de blir ganska långråkigt att sitta där i sin ensamhet o vänta på att tiden ska gå.




Ne nu ska jag ta o göra lite annat.
Kanske kolla om de e någe bra på dumburken.

Ha de gött mina kära läsare
På återseende




Jag efter träningen. =)





Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du haft en fin dag och får en fortsatt bra kväll! :)

2012-02-15 @ 22:23:10
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Usch då varför? :(

Ja det har jag absolut haft!

2012-02-16 @ 16:29:10
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0