Träning

Snart e de dags att dra iväg på träning igen, idag blir de ett pass med Cirkelträning.
Denna vecka så kör jag Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag.

O så kanske de blir promenad på elljuspåret med en kompis på fredag.
så denna blir en hård vecka.

Men jag älskar detta liv.
O sen e de så härlig när man kommer i sina gamla kläder igen som jag inte kunnat haft på många år eftersom jag har vare så mycket överviktig.

Men de känns så otroligt när ja tänker tbx på mina 14kg som jag hade en gång i tiden och kan verkligen inte fatta att jag va så grym mot min kropp.

Visst jag går inte på någon diet o jag äter det jag tycker e gott.
Och jag äter godis och kan dricka en dricka på helgerna men jag gör det med motta.

Försöker låta bli att äta kaker, bullar, eller bakelser på vardagar.
Det är jätte tufft att stå emot när de doftar nybakat kaffebrö på skolan på tisdagarna men de e bara att stå emot.

Idag blev jag jätte sugen på en pepsi o då va de extra svårt att stå emot men de gick.



O föresten nu har jag hittat brickan till tvättstugan och de känns underbart och mycke stress försvann där.

Jag hade vare så duktig att jag hängt den nere vid ytterdörren.


Aja nu har jag inte mer tid att sitta här.
Ska iväg nu.


Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0