Träning

Idag på jobbet har de vare en lugn dag.
Men tyvärr så blev de ingen yoga för att en av personalen skulle ha lönesamtal med sin boss.
Så jag håller tummarna för nästa måndag.


Men iaf efter morron fikat så satte jag mej vid min dator och gick igenom alla indiska gudar som jag har skkrive om en gång i tiden, de känns som de va en all evighet sen som ja skrev om gudarna.
Men nu så har vi bestämt att vi ska knyta ihop säcken nu och avsluta Indien helt och hållet.

Så jag fixade lite granna med det o på torsdag när vi e full styrka igen så ska jag skriva ut det i färg.


Efter jobbet idag så for jag in på Birsta för att träffa min kontaktperson och de va lika kul som alltid.
O vi käkade sen inne på Ikea för jag ville inte käka på Donken för att jag ville ha "riktig" mat eftersom att jag hade träning nu på kvällen.


O på någe sätt så känndes de inte som om de va måndag idag eftersom att ingenting gick enligt mina vanliga rutiner typ. Men jag överlevde ju detta med haha. =)

På gympan va de lika kul som alltid men ja hade lite svårt o häng med iland, men de e ju något som går upp o ner för min del.
Ibland har ja hur lätt som helst att hänga med o ibland så går de sisådär.
Men ja gör ju alltid så gott ja kan. =)


O nu sitter ja här i soffan med datorn i knät o försöker hänga med i CSI samtidigt som ja  försöker skriva, o de kan ja lova er att de gå ju inge bra. hehe. =)



Hmm, va ska ja skriva mer då?????
Jag tror ja tappade tråden lite granna. hehe

Hmm nu e de inte heller så långt kvar tills jag bli gammal hehe
Jag blir 27 om ca 1 vecka.
Jag tycker att ja börjar bli gammal för när ja ser på min syster som bara blev 19 2 feb.
Men å andra sidan så känner jag mej liten när ja kollar på min storebror som blir 32 nu på lördag haha.


Ne de va inte lätt att konsentrera sej på teven samtidigt så jag får nog avsluta detta inlägg hehe..



Ha de gött
På återseende





Ja de blir ju inga snygga bilder när jag tar med webcamen.




Ja som trodde att de va ett skämt som typ alla föreldrar sa när man va liten  att när man titta för mycke på teven eller satt för mycke vid datorn så skulle man få fyrkantiga ögon.

Men jag tror att de e sant nu när ja kollar på denna bild. haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0