Berätta om ditt 2011 med hjälp av dessa frågor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, ja, jag myste med mina syskonbarn

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade bara ett nyårslöfte o de va att jag skulle bli bättre på att äta grönfoder på jobbet när de ändå serveras varje dag. Så jag kan nog med gott samvete säja att jag har hållt mitt nyårslöfte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min storebror blev pappa 31/3-11 och min lillasyster 12/8-11

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope

5. Vilka länder besökte du?
Sverige om de räknas? Jag har aldrig vare utomlands

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Inte vad jag vet

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hmm, de e väl dom datumena som mina syskonbarn föddes

8. Vad var din största framgång 2011?
Vet inte om ja ska vara ärlig

9. Största misstaget?
Hmm, kan inte komma på någe misstag jag gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har ja vare men de va ju inget mer allvarlig än förkylning =P

11. Bästa köpet?
Påslakarn kanske ja vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar och tågbiljetter

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen och vännerna

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Vet inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma som vanlig tror ja

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte om jag kunnat göra så mycke mer än de jag gjorde

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma hos pärona och mina syskon

19. Blev du kär i år?
Jao, men den kärleken varade inte länge.

20. Favoritprogram på TV?
Mitt absoluta favoritprogram e vapire Diaries
Har några favoriter till men dom gör de inget om ja skulle råka missa nån gång

21. Bästa boken du läste i år?
Vet inte

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år?
Kommer inte ihåg va ja fick när ja fyllde år de e ju snart ett år sen så

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte ens vad ja önskade mej så de kan ja inte svara på

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Va på Gympa om ja inte minns helt fel

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte de

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Om de e klädstil så e de de gamla vanliga som ja brukar ha på mej, antingen jeans eller mjukisbyxor

29. Vad fick dig att må bra?
Allt

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bra fråga, ja vet inte

31. Vem saknade du?
Ja vet inte

32. De bästa nya människorna du träffade?
Therese och Ingela

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Det var det verkligen :D

2012-01-23 @ 21:00:35
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Jossan

Skriv om dig och låt läsarna ta del av dig med dessa frågor



FAKTA



Smeknamn:

Födelsedag:

Bor:

Arbete:



FAVORIT…



Färg:

Plats:

Drog:

Fordon:

Film:

Djur:

Affär:

Serie:

Café:

Skor:



BRUKAR DU…



Titta på dig själv i spegeln:

Gnälla:

Skrika:

Sova:

Drömma mardrömmar:

Drömma sexdrömmar:

Försöka vara annorlunda:

Klä dig i svart:

Ha sex:

Hata folk:

Lita på folk:



NÄR…



Åt du senast:

Läste du en bok senast:

Var du på konsert senast:

Köpte du något senast:

Kysste du någon senast:

Svor du senast:

Sjöng du senast:

Klagade du senast:

Är det sommar:



VEM…



Saknar du:

Rörde dig sist:

Kysste dig sist:

Gjorde dig riktigt glad senast:

Fick du sms från senast:



HAR DU…



För många vänner:

Tvångstankar:

Någon annan psykisk sjukdom:

Färgat håret:

Brutit några ben:

Några piercings:

Egen dator:

Gjort bort dig rejält:

Bra självförtroende:

Kysst någon:

Haft sex:

Köpt kondomer:

Sagt jag älskar dig till någon idag:

Varit kär:

Blivit kär i någon på nätet:

Dumpat någon:

Blivit dumpad:

Velat vara otrogen:



HUR….



Går du:

Fördriver du tiden:

Mycket pengar har du:

Tjänar du pengar:

Ofta diskar du:

Ofta städar du:

Ofta träffar du din familj:

Mycket äter du:



ÄR DU..



Förstående:

Öppensinnad:

Arrogant:

Osäker:

Blyg:

Smart:

Sentimental:

Pratglad:



2012-01-24 @ 11:57:08
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Madde

Snor den :)

Tack cattis <3

2012-01-24 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0