Blyklump

Idag så har jag känt de som om jag gott omkring med bly på axlarna för jag känner mej fortfarande ganska tung men de va värre imorse. Så efter att jag har uppdaterat bloggen så ska ja lägga mej på soffan en stund o vila så man orkar med kvällen.


Idag på jobbet så har de vare ganska lungt, har sutte vid datorn o jobbat i vanlig årdning fast denna gång så har jag renskrivigt lite från mötet vi hade igår, men blev inte riktigt färdig.


O så satt vi o surrade i vanlig årdning på morronfikat vi hade och då berättade Harriet våran gruppledare att en Mazarin innehåller bra eller bara o bara men iaf 3 sockerbitar.


Då fick vi för oss att räkna ihop hur många sockerbitar omvandlat i Mazariner jag satte i mej per vecka förut innan jag drog ner rejält på socker intaget.


Skrämande nog så va de ca 55 + per vecka o de e riktigt skrämmande.
Nu för tiden ja eller tills för en vecka sen ca så hade jag 3 sockerbitar i the´t och så dricker ja 2 koppar på jobbet o då blir de 2 mazariner per dag och i veckko snitt så blir de 10 Mazariner per vecka  och i sockerbitar är det 30st. Tycker att de e så skrämmande när ja ser på hur mycke socker jag egentligen sätter i mej. Men nu så dricker jag svartvinbärs the på jobbet o då har ja inget socker alls i o de funkar riktigt bra.



Men från de ena till de andra så kanske ja ska ta o fixa någe att äta o sen ta o vila en stund om ja hinner för Vampire Diaries börjar om en timme o de vill ja inte missa.



Ha de gött & en riktigt trevlig helg
På återseende





Bilderna är tagen nån gång under 2010



,

Dessa 2 e tagna 2011

Man ser klart o tydligt vad jag har gott ner i vikt. =D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0