Cirkelträning

Idag så var jag iväg på ett pass med Cirkelträning och de va riktigt kul faktiskt.
O så hade vi "Vikarie" idag med fast denna gång för en tjej som heter Linda för hon låg hemma o va genomförkyld.


Jag fick träna ihop med Camilla som är ledare på måndagarna.
En riktigt trevlig tjej de, (med som jag tycker) mycket energi i kroppen.
Alltid lika glad när man träffar henne.
Så man kan ju inte bli annat än glad när man ser hur de strålar glädje om henne.

Jag kan bara säja som så att jag älskar alla ledare på Korpen iaf dom jag har träffat hehe.
För dom e jämt glada och possetiva och dom får en att orka mer fast man e trött och har mjölksyra i både armar och ben. =)



Annars idag har jag väl inte gjort så mycke iaf inte i mitt tycke.
Jag har sutte vid datorn igen på jobbet och jobbat med melodifestivalen, eller iaf klippt o klistrat med bilder och även försökt att få till lite informaton om alla deltagare eller iaf grupperna.

Eftersom vi ska kolla på Melodifestivalen på teven med Fritiden och ha de lite mysigt och festligt tillsammans, och då kan de va lite kul o veta lite om grupperna osv.


Måste ju även va lite ärlig att jag fuskade o tog bussen hem idag från jobbet bara för att ja skulle hinna med o äta innan ja skulle med bussen tbx för o gå på Cirkelträningen på Vivsta skola.
Så väl hemma va de bara o ränsa kattlådan så att jag skulle slippa de när ja kom hem.
O så värma på matlådan jag hade tage fram, sen satt ja i godan ro o läste min Allers som ja köpte idag o så ringer storebrorsan o ville surra lite granna, o tur va ju de för då började jag o små fundera på när bussen egentligen skulle gå...så ja kollade tidtabellen o då vare precis att ja skulle hinna med bussen.


Som tur e  så tar de ju 10 min för bussen från Sörberge Norra och till Tallnäsvägen där jag kliver på, så då hade jag ju lite tid på mej o hoppa i ytterkläderna, fylla vattenflaskan o ta väskan o gå bort till bussen.
De jag tycker e riktigt tråkigt e att ja måste ta bussen som går 16.55 från Tallnäsvägen  och passet börjar inte förrens 18.00, så ja e ju nästintill en hel timme före innan passet börjar.



Ne nu ska jag ta o slänga mej på soffa lite o kolla på teven o även spela lite Wordfeud.
Om nån e sugen o köra mot mej så adda MuppMupp 85


Ha de gött
På återseende.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Men vi går dit tillsammans i alla fall. Jag behöver inte ta mig till och från helt på egen hand som du måste göra. Jag har ju min pappa jag kan åka med till och från. Är det något problem så har jag alltid honom att fråga.

2012-01-18 @ 21:39:12
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0