Dagen

Hej hopp!

Nu blir de ett snabbt inlägg för att ja ska strax dra iväg på gympa igen.
Fast ikväller så e de dubbelpass för min del, jag kör både Core o Vattengympa.
O de ska bli gött de.


Idag har dagen vare ganska lugn.
Har vare i skolan idag och på förmiddagen då hade jag o en till fortsättning på kursen bran och ungdom, där vi pratade lite om kroppen hur den utvecklas och sen om mobbing.
O så fick vi se en liten video på nätet om mobbing om en tjej som blev mobbad både av kamraterna och läraren...O jag kan säja rakt ut att jag verkligen HATAR mobbing.
Så handlade videon även om en kille som mobbade för att han kände sej liten o svag.


PÅ eftermiddagen så satt ja rätt mycke vid datorn för att vi skulle få nya bänkar till klassrummet så vi hade kastat ut dom gamla bänkarna. Dom nya bänkarna va färdig monterade vi ca 13.30 så då kunde jag börja med engelskan.
O i min bok så började jag på ett nytt kapittel o de handla oxå om mobbing fast om fysisk mobbing.
om en tjej som praktiskt taget var osynlig för alla.


När ja kom hem så fixade ja lite mat, sen kollade ja på "Det okända" som ja hade spelat in.
Sen har ja bara sutte vi datorn praktiskt taget.
Så de ska bli skönt o strax få stänga ner här o packa ner vattenflaskan i väskan o dra iväg.

Får åka med en tjej som oxå ska på Core passet idag, så ja slipper åka med bussen bort.
Gillar inte att åka buss bort pga att ja e där typ 1 timme innan passet ens börjar.



Ne nu har min "Handi" (Min handdator heter så) pipigt så nu måste jag avsluta.


Såhär ser min "Handi" ut.

Ha de gött alla glada o alla andra me för den delen.
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Din blogg är underbar

2012-01-24 @ 22:31:41
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag är bara glad om mina recept kan inspirera lite, säg gärna till om du provar nåt :D

2012-01-25 @ 23:53:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Martin

Snyggt skrivet..läser ofta men e usel o kommentera...ha en fin torsdag :)

2012-01-26 @ 14:00:47
Postat av: Jossan

Detta är ett kul test. Fort går det och det är en bra musikvideo också. Kolla in och gör testet



http://fordetvidare.se/



Mvh Jossan

2012-01-26 @ 14:03:40
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0