Fredag den 13e

Idag e de Fredagen den 13e och jag kan ju inte påstå att jag har haft nån otur idag.
Dagen har flytigt på i lugn takt.

Jag har sutte vid datorn och jobbat idag igen, har fortsatt med Mellodifestivalen.
Fixat o trixat lite med bilder och lite information om personerna som ska vara med.

Idag på 2 fikat så lottade vi bland 5st som inte hade fått knacka pepparkaks huset som en personal och en brukare gjorde till jul.

Och jag fick den stora äran att knacka pepparkaks huset.
Jag skojade först och höjde hammaren o tänkte ta fart o knacka så ena våran gruppledare Harriet som hon heter fick nästan panik och trodde verkligen att jag skulle göra de. =)
Men iaf så blev det många bitar av det där huset.


O innan jag skulle gå hem så va jag först på Domus (nuvarande konsum) och handlade lite godis för att det är 3kr billigare där än på ICA, sen när jag va klar på Domus så gick ja på ICA o handlade resterande jag skulle ha.


Tycker
egentligen bäst om att handla på ICA än på Domus.
Vet egentligen inte varför men så e de.

Men shit the same.
Nu e de helg iaf o nu ska jag bara ta de lilla lugna.
Inge stress utan bara softa för på måndag börjar ÄNTLIGEN allvaret, hehe
KORPEN kör äntligen igång då.
Som jag har längtat.


Hatar att inte ha någe o göra på kvällarna om jag ska vara ärlig, jag har för mycke energi att göra av med, så därför tycker jag att de e så himla bra att KORPEN finns o så nära mej dessutom.
Dom dagarna som vi är på Böle skola så tar de inte mer än ca 10-15 min o gå dit beroende på hur snabbt man går. O då när de e på vivsta skola/ simhallen så tar jag bussen bort vintertid men när de e bar backa så cyklar ja. Men de går o gå dit med men för min del så tar de så lång tid tycker ja ca 35-40 min.




Ha de gött
På återseende




Före knackningen




från sidan




Efter knackningen, för den som undrar så knacka jag pepparkaks huset med en diskad hammare. =)








Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åh tack så mycket :)

Gott med pizza :D nu vart jag också sugen!

2012-01-13 @ 18:01:43
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Då har jag ett superbra tips, du kan tjäna upp till, eller till och med över, 1000 kronor i månaden!

för mer info, kika in här: http://sverigebruuden.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment



KRAM

2012-01-13 @ 18:15:07
URL: http://sverigebruuden.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jävla vad mycket bitar det blev. Nu svär jag också, sorry. :P

2012-01-13 @ 18:31:59
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0