Frukost/Lunch

Nu när jag e nere hos mamma så e ingenting sej likt rutinmässigt.
Jag har nyss käkat frukost/Lunch fast jag har vare vaken sen 11 typ.
O när jag e hemma så äter jag frukost när jag har vaknat.

Men jag började med o jaga ut min katt från mammas o pappas sovrum så jag kunde stänga ders dörr, sen hoppade jag in i duschen ja eller inte ordagrant så hehe.


O sen har jag praktiskt taget sutte vid min brors dator, måste ju passa på medans han sover för när han e vaken sen så finns de inte så stor chans att kunna sitta vid hans dator.


O inte e de nå kul o vara ute för de finns fortfarande ingen snö ute. ;(
Saknar snön om jag ska vara ärlig.
Vad jag vet så finns de snö hemma.
Här har snön bara kommigt men försvunnit lika snabt igen o de e så tragiskt tycker ja.
de känns inte som om de skulle vara vinter månad utan de känns mer som om de skulle vara höst.


Nu e de bara 2 ½ dag kvar tills jag ska åka hem, känns både skönt och tråkigt på samma gång.
De som ska bli skönt e att få återgå till sina vanliga rutiner och själklart att få sova i min egen säng. De som är tråkigt e att jag inte kommer o träffa mina syskon och mamma o pappa förrens till sommaren igen, OM ja inte kan lyckas åka ner till Örebro i slutet av Mars då när lilla Jennifer fyller 1år, för då lär vi nog träffas hela familjen igen.


Mamma, pappa o mina syskon bor i Valdemarsvik även kallat Viken eller Vika.
Min storebror bor i Örebro med sin lilla familj och jag bor i Timrå.
Jag har bott i Timrå i 6år nu, shit va tiden har gott fort ientligen.


På månad e de jobb igen o de ska bli kul o frå träffa mina jobbarkompisar igen, fast de typ bara e 2 veckor sen jag såg dom så känns de som om de va evigheter sen.
O så de BÄSTA av allt e att de bara e 2 veckor kvar tills KORPEN kör igång igen.
De ska bli så skönt o få köra igång igen för jag kan inte säja annat än att jag älskar att röra på mej o för min del så e då KORPEN bäst, för dels så har dom så mycke att erbjuda o sen e de ju TOPPEN ledare.


Jag ska fortsätta som jag gjort dom 2 senaste terminerna.
Så då blir de Gympa måndagar, Tisdagar Core och Vattengympa och Torsdag Cirkelträning.
Kanske nån Onsdag med men inte varje onsdag för de skulle bli för mycke.


Ne nu ska jag fundera på om jag ska ändra tema på min blogg.
Jag vill det samtidigt som ja inte vill eftersom min kompis var så snäll och fixade så att min blogg blev så här snygg och jag e urusel på och fixa med bloggen själv eftersom jag inte begriper mej på det här med alla koder mm.




Ha de gött
På återseende.






                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0