Glad som en lärka =)

Nu är man hemma efter ett underbart pass med gympa!
O lika kul som alltid va de med, fast de va ganska svårt att hinna med i takten på vissa rörelser men man brukar kunna dom lagom tills gympan e slut för terminen. haha.
Ne vars man brukar lära sej dom ganska så snart nör man blive varm i kläderna.

De va några nya ansiken som va med idag men även många "gamla" eller som man även kan säja sånna som har vare med förut.


Om jag inte får träningsvärk idag så ska jag gå på cirkelträningen på onsdag.
Men jag ska ju även gå på både Core och Vattengympa imorron.
Och så Cirkelträningen på Torsdag. =)

Nu e de nytt år med nya friska tag.
Och ska köra lika hårt som jag alltid gjort om inte lite till nu för jag behöver verkligen gå ner minst dom kilona som jag gick upp nu över jul o nyår.

Fast jag ska ju bara vara glad över att jag får ha hälsan i behåll.


Ne nu har ja inte tid o sitta här för nu ska jag sätta mej vid teven o kolla på "CSI" och spela in "Det Okända"


Ha de gött
På återseende







Ingen snygg bild men va f*n de bjur ja på. =)

Men Tummen upp för i TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!    =)





Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Härligt att höra :)

Jo tack, min start på veckan har bara varit bra.



Vad har du för dig ? =)

2012-01-17 @ 08:29:04
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0