Go eftermiddag

Idag tog jag lång sovmorron, jag vaknade första gången vid 8-9 tiden men orkade inte kliva upp så jag somnade om o vaknade sen vid 10-11 tiden.
De e så underbart att få sova länge på helgerna för då e man utvilad sen o "orkar" hitta på någe sen under dagen.


Men idag har ja ingen aning om vad ja ska hitta på.
Kanske ska ta o boka tvättstugan, i sen ta hand om min tråkiga disk.

Egentligen fattar ja inte varför ja inte tar i tu me disken på en gång istället för o samla allt på hög o sen ta denna "jätte" disk på helgen.

Kanske e de för att man hoppas att de ska komma nån som kan trolla bort den. haha


Uch ja tror ja har fö lite syre här för nu började jag o gäspa som en ja vet inte vad.
Kanske ska gå ut o ta mej en promenad för att inte dega ihop totalt.
Men jag tycker att de e så tråkigt o gå ut o gå ensam.


Ja mezzade min kontaktperson igår o frågade om vi kunde gå på bio idag men de sket sej i starten för hon skulle jobba fram till 21.15 idag. :/
Ibland tycker ja att de e svårt o få ihop tid så man kan hitta på någe me henne.

För hon jobbar o jag tränar.

Men men vi får väl göra som en annan gång o hitta på någe direkt efter jobbet o så fara på gympan efteråt, de funkar ju de me.


Ne uch o fy va alla energi rann ur mej nu då.
Va ska man hitte på?
Kanske ska man starta en film o se på.


Föresten på tal om film jag o gubben kollade på Twilight New moon igår o den va lika bra som 1an.
Men tyvärr så måste ja nog vänta med o se Twilight Eclips så han me får se.






Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0