Go eftermiddag =)

Nu så har jag knallat Vika runt eller nästan iaf, först så tog jag genvägen genom skogen för o komma bort till Vårdcentralen där jag gjorde ett ärende åt mamma.
Sen så knallde jag vidare sen ner till Viken för o handla på ICA Fyren men där så fick jag inte tag på allt så innan jag knallade hem så fick jag stanna till på Kjosken Freda o köpa det sista. Sen så va de bara o knalla sista biten hem.


O inget sällskap hade jag heller för min yngta bror ville sitta hemma vid sin dator och spela o min andra lillebror skulle in i duschen o sen äta frukost så han kunde ju inte..O mamma kan ju inte knalla nån längre sträcka pga sitt j***a knä som ständigt gör ont men vissa dagar har hon mer smärsta än vanligt o har hon en bra dag o så kan de bara räcka med o ta en kort sträcka med Bosse så kan hon få en dålig dag. =/
Men men tyvärr e de ju inget som dom kan göra någe åt. =(


Nu ska jag inte göra någe mer just nu vad jag vet iaf.
Tvätten e upphängd nere i torkrummet i tvättstugan.


Ha de gött
På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0