Go morron eller vad man nu säjer

Jag vaknade typ för 30 min sen.
Mamma brukade ofta säja att morron va de för flera timmar sen när man klev upp vid denna tid när man bodde hemma.


Men ja kom inte isäng förrens ja va kan klockan ha vare runt 2-3 tiden inatt.
men på helgerna älskar ja att kan sova så länge, fast idag så måste jag isäng senast vid 23, för annars e jag så gott som död imorron när klockan ringer, för ja kan ju inte påstå att ja e någon morron människa. Det har jag aldrig vare, o så går man som en sengångare innan man vaknat till liv.


Men iaf idag så måste jag knalla upp till tvättstugan för det är fortfarande komminikationsfel när man ska boka via nätet. :/
Men de e ju inte så långt o gå upp till min tvättstuga så jag e ju egentligen bara lat som inte tar min bricka o går upp o bokar.


Ne nu har ja inte tid o sitta här för jag ska hoppa in i duschen, ja eller inte ordagrant då hehe
sen ska jag käka lite frukost.
Hade ju tänkt o göra varma macker nu men ja kom ju på de att min ost blev ju kvar hos gubben igår. Men kanske är han vaken nu så jag kan knalla över o hämta den.



Ha de gött mina vänner
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kan säga så mycket som att jag älskar din blogg.



Idag fick jag inte sova så länge som jag ville, 9.30 var mamma in till mig och sa att nu ska du upp och äta frukost med oss. Jag bara jaha?



Det var bara för mig att kliva upp och göra det

2012-01-29 @ 11:40:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0