Go morron!

Ja då va de torsdag igen då, och min nest sista dag här nere i Viken (Valdemarsvik).
Imorron e de dags att åka hem igen =/
Ska både bli skönt att få komma hem men tråkigt att lämna familjen.


Idag har ja inte hunne o planera någe om vad jag ska hitta på idag.
De enda som jag iaf MÅSTE göra e o hänga upp den blöta tvätten nere i torkrummet i tvättstugan.
O så klart gå promenader med Bosse (Hunden)


Ska även en sväng ner till Viken idag. (Centrum)
Måste ju handla lite "färdkost" för jag e hemma så sent så jag måste äta någe på tåget.



Hmm nu kommer jag inte på mycke mer o skriva.
Kanske skriver mer frammåt kvällen.


Ha de gött
På återseende.






Kommentarer
Postat av: Jossan

Jävla snygg signatur du har i bloggen. Ursäkta om jag svär, men jag diggar den

2012-01-05 @ 13:17:36
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0