Hemma

Nu e jag hemma i Timrå igen och de känns skönt men samtidigt så saknar ju familjen nere i Viken.
Men kanske att vi ses igen i slutet av Mars då när lilla Jennifer blir 1år, annars så blir de inte förrens till sommaren då när jag har semester.

Idag så blir de inget långt inlägg för jag e så förbannat trött tror jag skulle ha behövt o sova en stund till. =D

De tar på krafterna att åka tåg en längre sträcka, man tror inte de men dagen efter e man som en zombie ungefär.

Idag blir det en lugn dag, de enda jag måste göra idag e o knalla bort på ICA o handla hem lite bas varor.


O föresten pappa hittade min laddare till mitt kamera batteri så nu ska ja ladda batteriet i kameran så jag kan knäppa fler kort igen.


Ha de gött
På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0