Hemresa

Go morron!

Idag e de dags för mej o mina 2 katter att resa hem, men som tur e så går inte tåget förrens på eftermiddagen.
Och som tur e så ska jag byta tåg i Gävle, hatar att byta tåg i STHLM bara för att jag tycker att de e så stressande och så e de dåligt skyltat, mycke bättre skyltat i Gävle o så e de mycke mindre så de e inte så svårt o byta tåg där.



Shit va jag e trött alltså, men iof så e de inte så konstigt för klockan va ju närmare 1 innan ja kom isäng.
För dels så va ja ju tvungen o duscha och så ville jag packa ner så mycke som möjligt innan jag kunde gå lägga mej. För jag ska hjälpa mamma o städa lite granna idag innan jag åker för hon ska ha ett tuppeware party hemma.



Ne om ja kanske ska ta o sätta mej o äta lite frukost och även fixa några mackor att ta med på tåget så man inte e vrålhungrig när ja kommer hem ikväll.


Ha de gött
På återseende.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt för dig att komma hem igen och börja i vanliga rutiner igen, med jobb och träning.



Välkommen hem min vän. Vi har saknat dig här hemma.

2012-01-06 @ 17:00:45
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0