Hmm

Ni sitter man här igen o små tråkar.
Men ja vet ju iaf vad som väntar så ja behöver ju inte ha tråkigt så länge.

För om ca 10 min så ska ja upp till tvättstugan o hämta min tvätt.
Sen så ska ju den in på sin plats i garderoben.
Efter de så ska jag ta o knalla bort på ICA för jag ska köpa Bingolotter.
Hade ju inte tänkt så mycke på de i veckan så de blev ju aldrig av att ja köpte några.


Men de e ju skönt att få sej en promenad med.
Få röra lite dåköttet. hehe
På helgerna e jag värsta soffpotatisen, orkar knapt lyfta ett finger för o göra nån nytta.

Fast idag så har ja ju gjort lite nytta för jag har ju tage hand om disken o sen tvättat.

När ja kommer hem från ICA sen så ska gubben hjälpa mej o byta sängben på sängen.
Nu har ja ju så låga sängben att man "nästan" ligger på golvet.

Stödbenet som följde med sängen e ju bara hälften så hög som "normal höga" ben är.
O eftersom jag har en 1,40 säng så måste jag ha ett stödben i mitten så att inte sängen ja knäckas på mitten.



Ne nu e de dags o knalla upp o hämta tvätten.
Kommer jag försent upp till tvättstugan så kommer ja inte in där utan att behöva boka ny tvätt tid.


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Tjoho :)

Hoppas du får ett bra slut på den här veckan :) kraaam

2012-01-29 @ 20:45:45
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: Inte jag som gjort designen. Jag ska inte ha någon ära för det. Det är Mollys Design

2012-01-29 @ 22:14:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

10 dagar



1. Tre styrkor

2. Tre svagheter

3. Tre saker jag måste göra idag

4. Tre favorit rätter

5. Tre saker jag gör varje dag

6. Tre saker jag har i min väska

7. Tre saker ingen vet om mig

8. Tre favorit filmer

9. Tre låtar jag skulle kunna ställa in på repeat i flera timmar

10.Tre av dina favorit färger

2012-01-30 @ 14:31:02
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0