Hmm.

Idag började min dag med att min brors telefon alarm ringde vid 07.50 o sen 10 min senare så ringde mitt alarm för att ja skulle väcka mamma eftersom hon alltid måste upp tidigare än mej när vi har bestämt att vi ska göra någe vid en viss tid som idag när vi skulle lämna in deras bil på Rejmes här i Viken.

Men när jag skulle väcka mamma så var hon redan uppe så då kunde jag gå lägga mej en stund till.
För jag behöver bara en timme ca på morron.
Gillar inte att kliva upp för tidigt när man kan få sova en stund extra. =D


Annars idag så händer de inte mycke.
Båda mina bröder sover fortfarande o klockan e nu 13.12.
Fast iof jag va ju lika dan i deras ålder, kom inte mamma o väckte mej så sov jag bort hela dagen.


Jag har kollat på Reprisen av Stjärnorna på slottet på svt play bara för att jag missade de igår när de gick på teven. Jag ville se de pga att det var Christer Lindarw´s dag.
Och jag tycker att han är en intresant person.


O nu sitter jag här med Fläcken i famnen en av mammas katter och han är väldigt vass i sina tassar. =S.

Det stör mej som f*n att jag inte hittar ladderen till mitt batteri i kameran.

Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva.
Kanske bäst o hjälpa mamma ner med tvätten i torkrummet nere i tvättstugan.
Så vi får det gjort iaf.


Ha de gött
På återseende.





                                          Fläcken






                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0