Ingen bra dag

Inatt har ja sove dåligt, vaknade några ggr på tidiga morronkvisten, men lyckades somna om o så vaknade ja några timmar senare men kunde somna om då med sen vakna ja igen vi 9, o då hade ja värk i hela kroppen.
När ja hade klive upp o de så tog ja mej en ipren o la mej på soffan under filten.

Så där låg ja i flera timmar o glodde på någe program på teven.


Men nu har ja iaf ingen värk i kroppen men ja e inte jätte pigg heller.
Jag har iaf tage i tu med min lgh så nu e de städat o fint igen.
O de känns underbart att ja hade lite energi att städa upp i lgh.


Så nu tänkte ja ta o byta musik i mina 2 mp3  för jag e så less på all julmusik nu som ja hade i den stora mp3´n.

Ska glana igenom alla musik mappar ja har o se om ja har någe bra o lägga i min stra mp3 den lilla vet ja inte än om ja ska byta ut all musik mot en ljudbok kanske.
de lär väldigt lockande så kanske att ja gör de.


Uch ja har inte så mycke ork o skriva så mycke idag men ja har iaf skrive lite.
Hoppas att ja har mer ork imorron för då e de gympa igen o de e någe som ja tycker e riktigt kul.
O då ska jag ha på mej mitt nya linne som ja köpte på ICA MAXI igår.



Ha de gött
På återseende.






Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hallååå!! :D

Hoppas du har haft en härlig helg :) KRAM!

2012-01-22 @ 17:32:07
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kolla in denna blogg. Jag kollar in typ varje dag och skriver i gästboken med mera



http://senioren.bloggplatsen.se/

2012-01-23 @ 09:51:30
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Nya frågor till 10-dagars blogg



1 - Tio fakta om mig själv

2 - Nio saker jag gör varje dag

3 - Åtta saker jag inte gillar

4 - Sju rädslor

5 - Sex sånger jag tycker om

6 - Fem saker jag inte kan leva utan

7 - Fyra dåliga vanor

8 - Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga

9 - Två saker jag önskar jag kunde göra

10 - En person jag litar på

2012-01-23 @ 15:37:25
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Aha ajdå varför? :(

2012-01-23 @ 17:06:44
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Jossan

nya frågor 10-dagar blogg



Dag 1: En bild på mig + 10 fakta om mig.



Dag 2: En låt du lyssnar på när du är arg/glad/ledsen.



Dag 3: Min favoritårstid & varför.



Dag 4: Mina mål på kort sikt & varför.



Dag 5: Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.



Dag 6: En bild på någon/något som har störst inverkan på ditt liv.



Dag 7: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.



Dag 8: Bild på mig & min bästa vän.



Dag 9: Något du längtar till.



Dag 10: Någonting jag oroar mig för.



Dag 11: Mitt drömbröllop.



Dag 12: En bild på mig själv för ett år sedan.



Dag 13: Någonting jag ångrar.



Dag 14: Innehållet i min väska.



Dag 15: En bild på det jag köpte senast.



Dag 16: Min favoritfilm.



Dag 17: Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden.



Dag 18: Något du är stolt över de senaste dagarna.



Dag 19: Mitt favoritprogram.



Dag 20: Vad har du lärt dig denna månad?



2012-01-23 @ 18:14:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Svara gärna på dessa frågor i din blogg



1. Vad drömmer du om?

2. Tror du på Tomten?

3. Är du synsk?

4. Behöver du gå ner i vikt?

5. Något du tänker på just nu

6. Hur mycket har du vägt som mest?

7. Vad är din goda egenskap?

8. Saknar du något?

9. Är det viktigt att fira födelsedagar?

10. Vad gör dig ledsen?

11. Vad gör dig glad?

12. Har du varit gift eller förlovad?

13. Vad ska du göra i helgen?

14. Vad är det knasigaste du gjort?

15. Vad har du för laster?

16. Vem är din förebild?

17. Svär du ofta?

18. Sverige när det är som bäst?

19. Kan du åka slalom?

20. Vad har du ätit idag?

21. Vad har du för utbildning?

22. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

23. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

24. Vilken är din bästa egenskap?

25. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

26. Vilken är din sämsta egenskap?

27. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

28. Din största vinst?

29: Vilka hemsidor besöker du dagligen

30. Är du fåfäng?

31. Ångrar du någonting du gjort?

32. Hur gammal är din pappa?

33. Vilket är din drömjobb?

34. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

35. Vaf har du haft för husdjur under ditt liv?

36. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

37. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

38. Har du varit med i tidningen?

39. Vad är det konstigaste du ätit?

40. Vem såg dig naken senast?

41. Vad är det för färg på din tandborste?

42. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

43. Vad dricker du till frukost?

44. Är du mörkrädd?

45. Vågar du klättra i träd?

46. Vilken är den godaste julmaten?

47. Ingen jul utan... Vad?

2012-01-23 @ 18:33:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0