Jobb igen

Idag så va de dags för jobb igen.
Klockan ringde 07.00 och jag ville bara mörda den, ville inte kliva upp så jag stängde av klockan o la mej på kudden igen en liten stund, men de va inte värt o ligga kvar för länge för då hade jag somnat om, för de e en sak som jag e riktigt BRA på. haha.


Men iaf efter att ha hoppat i kläderna så va ja ju tvungen o gå in på farmville en sväng för att skörda det som blev klart inatt för att jag va så förbannat klantig att så saker som blir klart under natta.
Gillar inte att sitta vi datorn på morron pga att jag har en tendens att fastna där o så blir det en stressig frukost o de e de värsta jag vet ja eller kanske inte de värsta men ett av dom värsta iaf.


Efter frukosten så va de dags o knalla iväg på jobbet, o de va en härlig promenad på ca 30 min.
O så in på Ica en sväng för o köpa en matlåda, för jag va ju så dum o inte fixade de igår.
Testade en ny matlåda idag en med kyckling med grönpepparsås o den va riktigt god o mycke kryddor tycker ja. Det är en findus matlåda.


O på jobbet idag så blev det en skön mjukstart även om jag va som en zombie.
Jag har fixat lite med DC-klubben och så har jag kollat lite på båtresor eftersom vi ska göra en med DC-klubben till våren. Så nu måste vi kolla upp priser, mm.
O så har jag o min arbetskompis förklarat det här med iknternet i nallen (mobilen) för ena våran gruppledare för att dom ska förstå att det inte är gratis att surfa med nallen, även om man har laddat ner en "Gratis" app, mm



Nu så ska jag strax gå och fortsätta med maten.
Ska käka klyftpotatis, kokta grönfoder och prinskorv o brunsås.
Kanske ientligen inte passar ihop men de bryr ja mej inte om, för ska man vara udda ska man vara det rejält tycker jag. =D


O ikväll så ska jag med Ingela som hade hunddagiset förut och ut o gå tsm med hennes hund Molly och några andra hundar med sina ägare.


O nu längtar jag som en jag vet inte vad tills nästa måndag för då kör kopen igång igen "JIPPI" =D
Jag kanske är galen jag vet men de bryr jag mej inte om. =D


Ha de gött
På återseende.
Från en galen Mupp <3 =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0