Lycko rus=)

Idag har jag kännt mej riktigt pigg och så har jag ett härligt lycko rus i kroppen just bara för att ikväll så kör KORPEN igång sin gympa igen.

Och jag har längtat som en tok, just bara för att jag tycker att de e så kul, och man känner sej riktigt nöjd och stolt över sej själv efteråt.


Annars på jobbet idag så har de vare lungt.
Jag och våra 2 gruppledare Inger och Harriet hade ett litet "utvecklingssamtal" idag på förmidagen.
Efter de så va de lunch, efter lunchen så gick jag och Inger (våran gruppledare) iväg och knäppte lite kort till en tjej som inte kan vårat språk och inte heller engelska.

När vi kom tbx så va de dags för 2 fika o där satt vi o surra i vanlig årdning.
Annars tycker ja att det har vare en lugn dag.

Jo vi va ju nere på IB (InBetween) och hämtade ett aktivitets blad eller hur man nu säjer.
Och så fick vi även veta att den 13 Fabruari dagen innan min födelsedag så ska dom börja med en kurs i Afrikansk dans och det låter väldigt lockande, så jag tror faktiskt att jag ska gå då.


Om ja nu kommer o gå vilket känns som att ja kommer att göra så blir de att stanna kvar på jobbet sen käka lite där och sen ner på IB o så efter de så ska man på gympa.
så om ja inte jag e trött efter de då e de någe som e fel eller så har jag så mycke energi att göra av med. =D


Ne nu ska ja väl ta och spela lite Wordfeud innan jag ska iväg på första passet med gympa för iår.
Om du bor nära Timrå o e sugen på o gå så e de bare o komma...dom kör nu 2 GRATIS veckor
ALLTSÅ   V.3 OCH V.4


Ha de gött
På återseende




















Kommentarer
Postat av: Daniella

Hur har din start på veckan varit? :)

2012-01-16 @ 19:06:44
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Allt bra idag? :)

2012-01-16 @ 19:34:16
URL: http://leeaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0