Mord????

Jag fick nyss veta av min syster att det har skätt ett mord i linköping och en jag känner ska in på förhör..en som bor typ ja, ja vet inte hur många mil men MÅNGA mil därifrån och som inte ens vare i närheten av Linköping, ja skulle tro att sist var de när ja hade en pojvän där o de e typ 100 år sen hehe ne inte riktigt då men ca 10-12år sen.


Jag frågade om de va mitt så kallade X som hade blive mördad men tyvärr så va de inte han.
Om man säjer så, så e han inte ett dugg omtycket av mej eller min familj efter de han gjorde mot mej då när vi va tsm. Jag har ju min älskade mamma att tacka att ja kom dän därifrån, för annars hade man väl sutte på psyk med en sån där jätte fin vit tröja som man knäpper på ryggen.

O nej jag överdriver inte om ni tror de.



Men men de va då de o nu e de framtid o nya bekymmer.
Som ja fick veta av en vän igår att en anan vän till mej har snackat skit om mej till min vän.
Ja de låter inväcklat men så e de.


Så nu tänker jag inte umgås mer me denne på fritiden, eller iaf inte på en lång tid.
Jag fattar inte varför man måste snacka skit om andra?!
Om man nu har någe o säja så kan man väl säja de till personen i fråga?



Så denna dag kan ja säja har vare upp och ner.
Mycke tankar som snurrar trotts att ja bara vill sluta tänka på detta o gå vidare.
Men är man en grubblare så e man.


Så de ska bli underbart med lite gympa ikväll så man får ränsa skallen och kroppen på skit.



Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0