Musik

Nu sitter jag o gubben o lyssnar på musik, jag lyssnar på Elisa´s nya skiva o han lyssnar på nån musik från youtube, fin kombination när vi sitter i samma rum. hehe.

Min dag har rullt på som vanligt på jobbet. På förmiddagen så klippte vi ut lite repotage ur tidningarna + några Hälge historier så klart =D

O på lunchen så hade jag o Maggan lunch dejt med en av hennes assistenter nere på IB (InBetween).
Jag tycker dom har så jädrans god mat där.

På eftermiddagen så fixade jag lite granna med melodifestivalen, för nu måste de sista bli klart för på lördag nästa vecka så ska vi kolla på Melodifestivalen med Fritiden på våran fritidsvåning. =)

När ja kom hem så hann ja bara innanför dörren så ringde gubben o fråga om ja ville ha mat.
Så då va de bara o byta till lite lättare kläder o knalla över.
O nu så sitter vi här men ska väl snart se nån film.


Va bara tvungen att uppdatera min blogg lite granna.


Ne nu får nu ha en fortsatt trevlig kväll för de tänker iaf jag ha =D

Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0