Nytt år =)

Nu e de nytt år och nya möjligheter.

Igår/idag så var jag o mamma hos syrran o hennes kille o firade nyår.
O innan vi skulle till syrran så skulle vi på Ica fyren o handla lite men de va bara de att dom hade stängt 1 timme innan vi kom dit så då tänkte vi de att vi far upp på Rimi o kollar om dom har öppet för dom brukar alltid ha öppet lite längre än Ica fyren men de va bara det att dom hade stängt strax innan vi kom dit så då fick syrrans kille en snille blixt att dra in till Norrköping och handla istället galen som han är, men han hade ändå tur för när han kom in till Norrköping så hade han 4a min till godo innan dom stängde.


När Flinta var på g hem så ringde han så vi påbörjade maten, vi käkade Potatisgratäng (hemlagad) och kottlätt o de va riktigt gott, gratängen hade vi förberätt hemma innan vi for iväg så den var bara att värma på. Medans vi vänta på att Flinta skulle komma hem så kollade syrran, jag o mamma på Grevinnan och Betjänten och den var lika kul som alltid.
Men jag tycker de e synd att den går så tidigt på dagen.
Den gick 19.45 på SVT 1. Medans vi käkade så kollade vi på After dark med Babsan på 4an.

Jag o mamma älskar After dark, vi har vare på deras show 2ggr tsm och första gången var nog allra bäst tror jag men de var väl mest för att jag, Sonja o mamma höll på och spåna om en lila dildo på vägen in till De geer hallen där showen skulle va (inte för att jag kommer ihåg varför men vi gjorde de) men iaf så under showen så kommer Lasse Flinkman ut klädd i en rosa skinjacka och i innefickan på den jacka hade han en rosa dildo och så började han och sjunga "Den ger mej bra vibrationer" sen försvan han ut bakom kulisserna o var borta kanske i en 10-20 min sen kommer han ut igen o då har dildon gott av o självklart så säjer han ju de "JÄVLA CAROLA"

o mamma heter ju Carola så jag o Sonja som satt på varsin sida om mamma vänder oss om o tittar på henne och bara gabskrattar så folk runt omkring vänder sej om o tittar på mamma med som skämdes som en liten gris. =D
O jag tror inte mamma har förlåtit mej o Sonja än för det där. =D


Men iaf efter att After dark va slut så kollade vi på nån soppig film med Eddie Murphy.
Efter lite fika och mycke surr så var det dags att knalla ut o kolla när deras grannar smällde raketer, så man visste inte vart man skulle titta för de smällde lite var stans =D.
Men vi smällde inget. Men jag kan ju inte låta bli att tycka synd om alla djur som farit illa av alla dessa raketer.


Jag o mamma for hem vid 01.30.
Magnus var hos sin kompis och firade nyår
Pappa o Marcus var hemma med Bosse (hunden) o så katterna förståss.


Ha de gött
På återseende.

Tyvärr så kunde jag inte ta ågra bilder på nyår för att jag har slarvat bort laddaren till batteriet i min kamera. =S




                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0