Packning

Idag så vaknade jag först vi 9 men hade ingen lust att gå upp då så jag ställde mobilen på ringning vid 10.30 för att ja inte skulle sova bort hela dagen.

Idag måste jag även börja att plocka ihop alla mina saker och även ladda mp3´n så att det är klart.
För nu e de ju bara idag och imorron kvar för på fredag åker jag hem igen.
Mitt tåg går 15.47 på fredag, och så har jag bokat färdtjänst hem från tåget.
Bara för att det är krongligt att ta sej från tåget till bussen tycker jag o så blir det bara stressande o så kanske bussen inte går förbi Tallnäs.
För oftast på helgerna så stannar bussen borta i Timrå o då e de ca 3km kvar hem som ja då måste gå och med 2 katter i en bur så blir det otympligt och jobbigt.


O nu så e de inte långt kvar förrens man ska börja jobba igen.
Börjar jobba på måndag. O då e de bara en vecka kvar tills Gympan kör igång igen.
Jag längtar massor.



Annars idag har jag inte planerat o göra någe speciellt.
Blir väl det gamla vanliga sitta vid datorn, eller teven o så klart gå promenaderna med Bosse (Hunden). Mamma o jag kanske ska bara frukostbröd idag med.




Ha de gött
På återseende.

LITE ROLIGA BILDER








 


                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om jag var lika vig som katten på bilden skulle jag göra likadant

2012-01-04 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0