Promenad =)

Idag på jobbet så var det bara jag och Maggan som var där eftersom de flesta har hemmadag.
Och ena våran gruppledare jobbar på kommun på onsdagarna.
Jag e på jobbet iadg eftersom jag inte har någon praktik plats längre ;(
Lite tråkigt tycker ja, men de dagen rullade på som vanligt.


De enda negativa med dagen var att ingen av dom på DC kom o sa till när det var fika, så jag missade morron fikat, eftersom jag satt vid datorn och jobbade.
På eftermiddagen så betämde vi oss för att vi skulle fika inne på kotten för att de där kunde vi sitta o surra o så va Maggans Assistent med o surrade.
O vi hade riktigt kul.


Nu på kvällen har de vare ganska lungt.
O så kom Ullis min kompis o hämtade mej så hon, jag och Jenkins (hennes hund) tog en promenad runt eljuspåret och det va riktigt mysigt de och härligt.
O inte e speciellt kallt ute heller 5- va de när ja kollade ist.


Snart ska ja över till gubben o kolla på film.
Vet inte vad de blir för film än, de e sånt som märks.
På lördag kommer ja ihåg att vi skulle kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 för de skulle gå på nån av Canal + kanalerna



Ha de gött
På återseende




Mr. Jenkins






Kommentarer
Postat av: erika

Hej Cattis!

Nu har jag varit inne och tittat på din jättefina blogg!

Vad fint du skriver!

Sitter just nu på jobbet, så vi kanske ses i huset idag? :-)

Kram!

2012-01-12 @ 09:21:13
Postat av: Jossan

Vad är det för konstigt lilla Jenkins har på nosen? Det ser ganska konstigt ut. Annars fin bild på en söt hund

2012-01-13 @ 23:27:35
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0