Skol dag

Idag så fick jag lite sovmorron och det va riktigt skönt de.
Fick sova fram till 08.00 idag eftersom jag går i skolan på tisdagar.
Och där går jag en kurs som heter barn och ungdom på förmiddagen och på eftermiddagen så läser jag engelska. Och jag tycker det är riktigt kul.


När jag kom hem så tog jag hand om disken, rengjorde spisen och sen lagade mat.
Och nej jag rengjorde inte efter maten utan innan för jag tyckte spisen var så grisig så jag ville få den ren innan jag stälde päran på spisen.

Idag till middag blev det pölsa och pärer, riktigt mummsigt de.



Nu e de ca 35 min kvar innan jag blir upphämtad av en tjej som oxå ska på Core och vattengympa ikväll. O inte har jah nån märkvärdig träningsvärk idag efter gympan igår.
Lite granna har ja men den märker jag knappt av, så imorron blir det cirkelträning på Vivsta skola.
O de ska bli kul tycker ja.


O till helgen kanske jag ska träffa min kontaktperson.
Hoppas på de för de va ett tag sen vi sågs, iom att de har vare jul och nyår och jag har inte vare hemma, mm.


Hmm, nu vet ja inte vad jag ska skriva.
har ni tur kanske jag uppdaterar ikväll när ja kommer hem, de beror på hur trött jag är. =D


Ha de gött
På återseende.









Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Jag snackar med bästis :)

Vad händer ikväll?

2012-01-17 @ 18:57:04
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0