Skriv om dig och låt läsarna ta del av dig med dessa frågor

FAKTA

Smeknamn:  Cattis

Födelsedag:  14/2

Bor:  Timrå

Arbete:  Tallkottens Resurscenter

FAVORIT…

Färg:  Hmm, gillar de flästa färger men älskar starka neonfärger mest tror ja.

Plats: Hemma

Drog: Korpens gympa =D

Fordon: Cykel

Film: Gillar olika sorters film så de blir svårt att välja.

Djur:  Katt

Affär: Har nog ingen favorit affär

Serie: Vampire Diaries

Café: Har ingen

Skor: Tennis skor


BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:  Varje gång ja e i badrummet hehe

Gnälla: När jag har träningsvärk haha

Skrika: när jag blir skrämd

Sova: Ofta =D

Drömma mardrömmar: Mer än sällan

Drömma sexdrömmar: Ibland

Försöka vara annorlunda: Jämt, vill inte vara som alla andra utan vill vara mej själv

Klä dig i svart: varje gång jag tar på mej ytterjackan

Ha sex:  Det du =P

Hata folk: de beror på vem och vad de gör

Lita på folk: Jag litar på folk tills den dagen dom visar att ja inte kan det längre


NÄR…

Åt du senast: För ca 1½ timme sen

Läste du en bok senast: Idag

Var du på konsert senast: Min kompis påminde mej om att de inte va Titanix senast ja va på, utan de va Happiness Chritmas

Köpte du något senast: I går

Kysste du någon senast: Det du =P

Svor du senast: Idag

Sjöng du senast: Idag, sjunger ofta med i låtar när jag gillar dom

Klagade du senast: Vet inte

Är det sommar: Förhoppningsvis om några månader =)


VEM…

Saknar du: Min mamma och syskon

Rörde dig sist: Min kompis

Kysste dig sist: Det du =P

Gjorde dig riktigt glad senast: Min kompis

Fick du sms från senast: Danne


HAR DU…

För många vänner: Nej, vänner kan man aldrig få för många av

Tvångstankar:  Har inga vad ja vet iaf

Någon annan psykisk sjukdom: Nope ingen

Färgat håret: Japp

Brutit några ben: Nope

Några piercings: Japp en i läppen och 3 i örona, 1 i vänster och 2 i höger

Egen dator: Japp

Gjort bort dig rejält: OJA många ggr

Bra självförtroende: Japp, kan inte påstå något annat

Kysst någon: Japp

Haft sex: Japp

Köpt kondomer: Japp

Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp

Varit kär: OJA många ggr

Blivit kär i någon på nätet: Japp

Dumpat någon: Japp

Blivit dumpad: Japp

Velat vara otrogen: Nope


HUR….

Går du: med båda bena

Fördriver du tiden: Både framför datorn, teven och med Korpens gympa

Mycket pengar har du: Det du

Tjänar du pengar: Japp

Ofta diskar du: När ja känner för de

Ofta städar du: När ja känner för de

Ofta träffar du din familj: Hmm 3-4 ggr om året

Mycket äter du: Bra fråga


ÄR DU..

Förstående: Jao

Öppensinnad: Japp

Arrogant: Nope

Osäker: Ibland

Blyg: När de e mycke folk ja inte känner, då e ja mer tystlåten än när ja lärt känna folk

Smart: De kan ja nog inte påstå att ja e

Sentimental: Nope

Pratglad: OJA









Kommentarer
Postat av: Jossan

Senast du var på konsert, det var inte på Titanix, det var på Happniess Christmas. Jag vet för jag var där

2012-01-24 @ 15:11:47
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0