Söndag

Idag e e ja inte så jätte pigg, men de beror på att jag o gubben drack, han öl o jag cider.
De va ett bra tag sen jag drack cider ja eller något med alkohål i.
Måste väl tyvärr erkänna att jag har lite ont i hårbotten med men de fick ja ju redan igår när jag drack cider´n.


Jag e inte så mycke för o dricka ientligen, tycker bara att de gott nån gång ibland.
Har aldrig vare något för o "festa" ofta. Nån gång ibland typ 2-3 gånger per år om ens de brukar vara lagom. De jag mest e svag för de e socker de e min svaga pungt de.


Älskar godis ofta allt som e sött, vill även att te´t ska vara sött annars e de inte gott.
Socker på flingorna. Men Jag försöker att dra ner på socker eftersom ja vet att det inte är hälsosamt, o sen så försöker ja ju gå ner i vikt med o då e de ju inte så bra att varken dricka mycke alkohål eller äta mycke socker.


O så vet ja att de e jätte viktogt o röra på sej mycke och äta rätt.
Äta "rätt" vet ja väl inte om ja gör, jag äter de jag tycker e gott.
O vad som passar för dagen.
Tränar, ja de har väl vare si o så me de nu under "ledigheten" när ja va hos mamma gick ja ju promenader både ner till Viken och med Bosse (hunden).
Men tydligen så va ju inte de tillräckligt eftersom ja lyckats gå upp 4kg ;(


Som tur e kör ju KORPEN igång sin gympa på månadg o de ska bli riktigt härligt de.
Har verkligen längtat, eftersom jag älskar att röra på mej o sen så känner man sej så härlig i kroppen efter passen för att man dels har gjort någe bra o dels för att de e så KUL.


Idag ska jag ta mej en promenad bort på ICA och posten, så ja får ju komma ut lite idag i friska luften. De tar för mej ca 30 min o gå bort dit.

Ne nu vet ja inte vad ja ska skriva mer.
Har ont i skallen, så ja ska väl ta o käka lite frukost o se om de kanske släpper.
O så hinka en massa vatten =)


Ha de gött
På återseende





Taget med webcaemeran så därför e de en soppig bild.






Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åh vad roligt med hympa :D

2012-01-16 @ 17:10:48
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

hehe jau :D

2012-01-16 @ 17:16:02
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0