Stressad

Uch va ja känner mej stressad, men egentligen så behöver ja ju inte de för de e 1, 20 kvar innan ja måste gå hemmifrån o bort till Cirkelträningen på Böle skola.

O maten står på spisen o klar om max 10 min.
Så ja behöver ju inte känna mej stressad men ja gör de ändå.
De e så typiskt mej de.

Jag har så otroligt lätt att stressa upp mej för saker o ting och oftast helt i onödan.


Men men nog om de.
Idag på jobbet så har de vare en lugn dag tycker ja, Harriet våran gruppledare vad på badhuset o hade Halowick sim (e osäker på stavningen) med några andra  efter fikat och Inger våran andra gruppledare va på webbråd på förmiddagen. Så vi fick jobba lite själva o de klarar vi galant o skulle de vara nåde så har vi ju DC personalen vägg i vägg så vi var ju inte helt ensamna.

O jag satt o renskrivde från Klubb mötet vi hade i måndags.
O så har ja sutte o finsjusterat arbetet om melodifestivalen för de håller på o brinna i knutarna eftersom vi ska ha Fritiden nästa lördag o då ska allt vara klart.

På lunchen idag så blev jag bjuden på jätte mummsig hamburgare av min kompis/jobbarkompis.
O vi hade de jätte trevligt o surrade ganska mycke.

Ne nu ska ja gå o fixa de sista med maten så ja får äta innan de e dags för träning.


Ha de gött
På återseende







Min lunch idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0