Trött i kroppen

Nu e jag hemma igen sen ca 20 min, tänkte bara lägga in ett kort inlägg nu.

Det som skulle egentligen vara core idag blev en cirkelträning idag för Ann Kristin som ska ha Core passet va nån annan stans så vi hade vikarie kan man säja. Men efter de så bidde de vattengympa o de va lika härligt som alltid.


Så nu e jag lagomt mör i kroppen och knoppen med för den delen, så idag ska jag föröka komma isäng senast vi 22.00 eller iaf ta och stänga av datorn då och gå borsta tänderna mm.


Imorron e de bara jag o Maggan på jobbet, för Inger våran gruppledare e på Kommun och jobbar och Harriet våran andra gruppledare har "hemma dag" lika så 3 av mina andra arbetskamrater.


Ne nu ska jag göra lite annat.

Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjena, du kör verkligen stenhårt när det gäller gympan och så vidare. Jag är avundsjuk. Tänk om jag orkade köra lika jäkla hårt

2012-01-18 @ 14:23:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Jag är ju inte ensam, jag har ju pappa i samma lokal. Bara det att han är på nedervåningen och jag på övervåningen.



Du går ju helt ensam du, har ingen du känner där. Alltså

2012-01-18 @ 20:02:20
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0