Uttråkad

Känner mej så uttråkad, o ja har ingen aning om va ja ska hitta på.
Känner mest för o lägga mej i sängen o dra täcket över huvudet o vänta på att de ska bli måndag haha. För då vet ja iaf vad ja ska göra.

Då ringer klockan 07.00 o då ska man försöka vakna till liv o ta sej upp ur bingen.
Käka frukost o sen dra sej mot jobbet vid ca 08.00.
O jobba från 08.30-15.15
Sen hem käka mat o sen dra sej mot Böle skola för lite gympa vid 18.20.

På helgerna blir ja lätt utträkad för ja vet inte vad ja ska hitta på.
Jag sove länge o sen sitter ja ju typ vid datorn från morron till kväll.
Om ja inte får för mej att göra saker.


O nu när ja äntligen skulle få arslet ur vagenen o boka tvättstuga ja då laggar deras j***a boknings sida. För ja ids inte o knalla upp till tvättstuga idag så ja tänkte boka för imorron, men om de inte går tills sej snart så måste ja ju knalla upp dit men då tror ja att ja chansar att ta tvätt idag iaf.



Ja tycker de e synd att ja bor så långt ifrån familjen för nu i dessa stunder som ja e sjukt uttråkad så hade de vare gött o få umgås med dom.
För både mamma o mina småsyskon e bra på o pigga upp en.

O dessutom hade ja vare där nu så skulle min lillebror fått tastuera mej.
Vill så gärna ha minst en till.

O så snacka ja med lillbrorsan på msn förut o då fick ja bild på hans nya o gamla tatueringar.




den nere till höger har han inte gjort själv.




Här e en soppig bild på min tatuering som jag gjorde på Lucky 7 i Norrköping 09- 07-16
Den har jag på Vänster arm.


Den som min bror ska få tatuera på mej e "Tro hopp och Kärlek"



Denna bild fast min bror har ritat om den lite och gjort den större.




Liten uttråkad bild på mej.



O så blir man sååååååååååååå lycklig när man får detta medelande när man ska boka tvättstuga.



ne nu ska ja slänga mej på soffa istället

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej :)

Hoppas du haft en bra lördag.

Önskar dig en godnatt :) KRAMIS

2012-01-29 @ 00:21:17
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

2012-01-29 @ 00:53:17
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0