Bad dag =)

Idag så vaknade jga ganska sent eller sent för andra, men iaf så vaknade jag 11.20 och de va riktigt skönt att sova så länge.....men iaf när ja fått liv i min bror så käkade vi frulle på ballis i den heta solen.
 
Men vi blev inte så långvariga på ballis (balkongen) pga av värmen så vi hoppade i våra badkläader och knallade bort på Tjärn och badade o där var vi några timmar innan vi gick hem igen och fixade med middag o lite annat.....
 
 
Efter middagen så hjälptes grabbarna åt alltså min bror och gubben att få över tvättmskinen till mej som ja fått av gubben o sen så bytte vi ttvbänk eller gubben köpte ny på IKEA igår så jag fick överta tevebänken han fick av mej som jag en gång fick av min kompis Jossan.
 
När vi var klara med allt så drog jag o brorsan bort på Tjärn igen och badade igen och så hade vi med oss hans nyinköpta boll en sån där med trådar på ungefär som en igelkott fast den har trådar eller vad jag ska kalla den för runt hela sej...den e svår att beskriva kanske lägger upp bild på den senare..
 
Men iaf så hade vi jätte kul me den och vi kastade den fram o tillbax mellan oss o när vi hade badat en stund så skulle brorsan gå upp o kolla klockan o då upptäckte jag min klantskalle att jag hade mina nycklar kvar i fickan på mina shorts som jag badade med, men som tur e så hade ja ju inte tappat dom så jag kastade uoo dom till brorsan så han fick lägga dom på handduken...så snacka om bon tur.
 
 
Ne nu ska jag vara lite social mot brorsan.
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0