Bad

Idag så for vi ut till min syster och hennes kille, det va riktigt mysigt de.
Vi drog iväg och badade lite granna och till en början så va de jätte kallt i vattnet men när man vare i med fötterna en stund så va de inte så kallt.
 
Så idag har jag haft jäåtte mycket bebis mys, och Stephanie syrrans bebis hon sa inte ett pip när hennes pappa gick ner och badade med henne utan tyckte att de va jätte mysigt.
När vi hade badat ett tag så åkte vi tbx hem till syrran och där så grillade vi och hade det riktigt trevligt,
 
Imorron ska syrran & Stephanie sova hos oss för på fredag så ska vi åka upp till våran storebror.
De blir pappa, mamma, syrran, stephanie och jag som åker upp till storebrorsan så då kommer inte jag att kunna blogga på några dagar men hoppas på att kunna bjuda på lite bilder på fredag innan jag drar in till Norrköping för att gå på Titanix med min kompis Carro. =)
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0