Blandad dag =)

Jag väckte min bror vid 11 tiden idag men fick inte upp honom förrens vid 11.30 snåret nån gång imorse.
Efter att vi hade käkat frukost o smält de lite granna så tog vi våra badkläder och gick bort på Tjärn och badade en stund, fast de va ju ingen direkt sol eller nån jätte värme ute idag men de va faktiskt varmare i vattnet idag än förr går när vi var o badade, men vi var ju inte dom ända knasbollarna som badade idag. =)
 
När vi hade badat färdikt och komme hem och bytt om o de så drog vi in på Birsta en sväng men när vi väl kom dit så hade vi glömt va de va vi skulle göra....men iaf så fick ju hälsa på min vän som jobbade...
 
Efter de så gick vi på ÖoB och köpte 8 par strumpor till min bror för 5kr/st....
När vi var klara me de så gick vi och kollade om de fanns någe mobilskal eller skärmskydd tills hans mobil, men de fanns inte på någe ställe på Birsta City...
 
Så vi gick ppå donken och köpte 2 cheesbörgare var, sen gick vi på Ikea och kollade på tvbänken som gubben ville ha..när vi var klara me de drog vi på Dollar store, men när vi väl kom dit så var de stängt =(
så då fick vi gå på City Gross o handla istället...
när vi var klara de och stog o väntade på bussen så var den sen, o när vi väl kom ner på Navet så han vi som tur var med våran buss hem mor Timrå men vi kom inte så långt för det hade hänt en olycka på vägen med en moppedist, så vi blev stående där ett tag innan de kom en till ambulans och polis.
 
 
Nu på kvällen så har vi inte gjort så mycket, men ska väl snart se film igen. =P
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Herre gud vad ni äter Hamburgare. Haha. Det är ju gott, men inte för ofta tycker jag. Alla är vi olika ju

2012-07-28 @ 21:30:21
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Du har helt rätt. Inte gott om det blir för ofta. Nej, det är också rätt som du skriver att det inte är bra för fikten + onyttigt.
Gud så gott med fisk, jag älskar det. Remouladsås har jag inte ätit på många år, minns inte ens hur det smakar

2012-07-29 @ 13:13:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0