Dag 31 – 3 saker du gjorde 2011

Har ingen lust att förklara så mycket i ord så jag lägger in 3 bilder på saker som jag gjort 2011 =)
 
 
Här stog min grupp som funktionär och väntade på våra vänner som sprang Holmgången.
 
 
Denna bild på Kixa, Maria & Stefan (Titanix) tog jag när jag o min kompis Jossan var inne i Sundsvall på Folketspark =)
 
 
Jag o min kompis Carro när vi var på Titanix på Fyrudden =)
 
 
 
De va 3 saker som jag gjorde 2011 =)
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det varju supersnygg

Du och Carro hade liknande glasögon, bara det att hennes var lite längre

2012-07-04 @ 17:24:49
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hejsan. Det ska ju vara 3 saker du gjorde sommaren 2011 och Holmgången var ju inte på sommaren

2012-07-05 @ 12:28:49
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0