Dagen

Idag så började dagen lungt men ja måste ha vare riktigt trött eftersom ja inte såg skillnad på mina bröder imorse...jag trodde att jag delade rum med min yngsta bror som komk hem igår efter att ha vare hos en kompis i några dagar men de va de att de va min näst yngsta bror som låg i sängen.
 
Tyckte att de va lite konstigt för min yngsta bror e lång och långhårig och min näst yngsta bror e kortare och har snaggat hår. =D
 
Nog om de, iaf så drog vi iväg till min syrra och hennes kille o dotter vi 4 tiden och där var vi kvar i några timmar sen. Och Stephanie har inte träffat mej sen i julas så hon kommer inte ihåg mej men de gick hur bra som hälst att pyssla om henne, hon blev inte rädd för mej, jag fick t.o.m mata henne utan att hon protesterade...och så fick ja se när hon gick några steg...min systerdotter e så mysig liten tjej inte för att hon e så liten längre för hon blir snart 1år =)
 
 
Ne nu kommer ja inte på mer att skriva.
 
Ha de gött
På återseende
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det är min pappa som säger att det är skillnad. Singel är en utan skal och snäcka heter det om den har skal på ryggen

2012-07-09 @ 23:20:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Yuki

Rösta på mig i Thereses bloggtävling och få en länkning i min blogg! Gå in på: http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/july/deltagarna-i-veckans-blogg-blev.html#comment och rösta på nr 1. Tack på förhand!

2012-07-10 @ 12:15:42
URL: http://yukiyoursic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0