Födelsedag

Idag e de ingen vanlig dag för det är min lillebror Magnus 17års dag =)
 
Fast idag så blir de en lugn dag...de va meningen att vi skulle ut till syrran och grilla och bada men vädret e inte med oss idag, men imorron enligt vädergubbarna så ska de bli bättre väder så de hoppas ja på för då ska vi ut till syrran och grilla och bada. Iof så gör de inget att vädret inte e med oss eftersom både mamma o jag e ny gaddade (tatuerade) fast mammas e nyare än min men man ska ju hälst inte bada på minst 1-2 veckor.
 
 
Snart så ska jag få en till gadd fast på mitt andra ben o de e inte den som jag först planerat att göra men jag vill ha denna först innan jag gör min treo hopp och kärlek för min bror behöver rita om bilden eller jag hittade en annan bild på tro, hopp o kärlek som var bättre så den ska han rita av och fixa till.
 
Så den ska jag göra nästa gång ja kommer hem. =)
 
 
Ne nu ska jag gå upp på övervåningen o se vad mina bröder gör.
 
 
Marcus min bror
 
 
Magnus min bror som fyller 17år idag GRATTIS till dej min älskade bror
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0