Hej hopp!

Idag fick jag en härlig sovmorron, jag vaknade några min efter 11 och de va riktigt skönt de.
De va inte så lätt att få liv i min bror, men å andra sidan så kan man ju inte begära för myket me tanke på att han e ju tonåring o ja vet ju hur ja själv var i den åldern...kom inte mamma in o väckte en vid 11-12 snåret så kunde man sova bort hela dagen. =)
 
 
 
Men iaf våra planer för dagen är att dra bort på Tjärn och bada, o när vi har badat klart o de så ska vi upp på affärn och köpa krossade tomater till köttfärsåsen som vi ska käka till midda idag.
 
Ikväller sen så antar jag att de blir film som igår.
 
Igår såg vi filmerna:
 
 
 
Filmer jag kan rekomendera.
 
 
Här kommer bildspelet med bilder från Örebro som jag lovat =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0